M
Feminitate în business

Feminitate în business

Postat de catre | martie 9, 2017 | Speak up

Între 2 și 5 secunde, atât e nevoie pentru prima impresie! Chiar dacă educaţia, inteligenţa şi experienţa vorbesc de la sine, prima impresie este cea care face adesea diferenţa. În mediul de business, felul în care te îmbraci influenţează modul în care eşti perceput şi succesul pe care îl poţi avea în discuţiile de business. Dar pentru că înainte de profesia pe care o avem, suntem femei, Marilena Petrache ne-a învățat cum putem să aducem feminitatea cu noi la birou.

Marilena Petrache este consultant de imagine cu o experienţă de peste 10 ani, cu studii acreditate la Şcoala de Fashion „Accademia dell Lusso” din Milano, Academia de consultanţi de imagine „Color me beautiful” din Londra şi Institutul Diplomatic Român.

„Mai întâi mă îmbrac cu emoții și percepții, apoi îmi aleg hainele’’, ne spune Marilena. Iar ca să vedem ce emoții purtăm și de fapt, câtă încredere avem în noi, am trecut printr-o provocare cu oglinda. Împreună am realizat că ne este mult mai la îndemână critica decât vorbele frumoase, deși oh, ce bine ne simțim când suntem complimentate! Concluziile exercițiului au fost acelea că nu ne dăm voie să ne vedem și că ne comparăm. Dar ne comparăm cu niște modele false, cu imagini din reviste care nu reprezintă adevărata realitate, ci una editată. Fiecare critică pe care ne-o aducem nu se vede fizic, însă lasă o amprentă asupra emoțiilor noastre. Complexele și criticile pe care ni le aducem, provin din necunoașterea de sine. Dacă ne-am vedea și ne-am cunoaște cu adevărat corpul, atunci arăt bine ar însemna mă simt bine și am încredere în mine, iar relațiile cu persoanele din jurul nostru s-ar îmbunătăți.

Suntem femei și ne place shopping-ul! Niciodată nu avem cu ce să ne îmbrăcăm, deși dulapul pică de multe ori pe noi. De ce cumpărăm de fapt? Răspunsuri variate s-au auzit în sală, dar predominante au fost ideile: pentru că am văzut la alții și pentru că deși avem multe haine, de fapt nu avem cu ce să ne îmbrăcăm. În mediul de business, felul în care te îmbraci influenţează modul în care eşti perceput şi succesul pe care îl poţi avea în discuţiile de business. Să respecţi cu succes un dress code presupune să îl adaptezi stilului tău şi personalităţii tale. Deşi costumul clasic este pentru multe femei o alegere la îndemână și sigură, imprimeurile florale, rochiile cu siluete delicate şi alte elemente distinctiv feminine pot fi la fel de potrivite la birou, precum cămaşa albă apretată.

Înainte de a cumpăra impulsiv, învață care-ți este stilul vestimentar! Îți va aduce numai beneficii și un card mai plin J Fie că ai o personalitate city chic, creativă, dramatică, romantică, clasică sau naturală îmbracă-te pentru jobul pe care ți-l dorești, nu pentru jobul pe care-l ai! Dacă vrem să transmitem că suntem buni profesioniști trebuie să ne îmbrăcăm pentru succes. Dacă știm că-l merităm, haideți să ieșim la lumină! Iar da, secretul hainelor este că ne influențează starea.

În business, există mai multe coduri vestimentare. Dar înainte de a-l identifica și personaliza pe al nostru, ar trebui să ne întrebăm care sunt propriile valori ale brandului personal și profesional? Cum ne dorim să fim percepute de către clienții și de către competitorii noștri? Iar atunci avem de unde alege: business formal, business, business casual, smart casual, casual. Alegerea codului ține în primul rând de domeniul de activitate în care activăm, dar feminitatea ține de noi. Așadar, te invităm să o porți în fiecare zi, fie că ești acasă sau la birou!

Vă mulțumim că ați fost alături de noi și la această ediție Speak Up by Step Up!

Să aveți o primăvară veselă și plină de momente frumoase,

Echipa Step Up.

No views yet

Scrie un comentariu aici