M
Interviul este o vanzare

Interviul, acea intalnire de 30-60 minute pe care o aveti cu potentialul angajator sau cu reprezentantul acestuia (recrutorul), este poate singura dvs. ocazie pentru a demonstra ca sunteti persoana de care compania are nevoie. Pentru cele mai bune rezultate trebuie sa tratati interviul ca o relatie de vanzare-cumparare in care dumneavoastra sunteti vanzatorul, iar angajatorul este cumparatorul, iar ceea ce vindeti sunt competentele, experienta si cunostintele dvs.

Pentru a avea o sansa in fata celorlalti candidati trebuie ca la finalul interviului, angajatorul sa fie convins ca sunteti foarte motivat sa aduceti un plus de valoare firmei si ca aveti toate resursele necesare pentru a face acest lucru. Daca pe parcursul interviului ati ezitat sa va prezentati propriile puncte forte si sa aduceti argumente pentru care sunteti candidatul cautat, angajatorul poate ramane cu impresia ca: fie nu sunteti ceea ce cauta, fie nu sunteti suficient de motivat pentru a obtine acel post,prin urmare se va orienta spre un candidat mai convingator.

Un caz special in care trebuie sa procedati astfel este cel al interviurilor pentru joburi in domeniul vanzarilor. Daca va doriti sa fiti un vanzator, modul in care va prezentati in primul rand pe dumneavoastra va demonstra abilitatile de vanzari pe care le aveti.

Sintetizand, un recrutor gandeste asa: un vanzator care nu demonstreaza initiativa si nu reuseste sa convinga privind propriile calitati, cel mai probabil nu va convinge nici clientii sai de calitatile produselor sau serviciilor vandute.

 

Ioana

No views yet

Tags: , , , ,

Scrie un comentariu aici