M

Time for feedback

Clients

De ce este important feedback-ul?

Feedback-ul este o parte importanta in cadrul comunicarii cu colegii, subordonatii si superiorii. Acest curs urmareste dezvoltarea si imbunatatirea modului de comunicare si dezvoltarea de relatii autentice si sanatoase la locul de munca.

Cu ajutorul feedbackului putem sa prevenim escaladarea unor conflicte, sa facilitam munca in echipa, sa crestem angajamentul si implicarea membrilor echipei, sentimentul de apartenenta, etc.

Acest curs este in mare parte unul experiential deoarece notiunile si tehnicile despre oferirea de feedback sunt destul de usor de inteles si vor fi prezentate la inceputul sesiunii, insa focusul va fi pe exersarea feedbackului intr-un cadru de siguranta oferit de acest curs.

Cui se adreseaza acest curs?

Tuturor celor care vor sa comunice in mod autentic, eficient si sanatos cu ceilalalti, sa isi inteleaga blocajele in comunicare si sa identifice strategii de depasire a lor.

Beneficii:

Participantii vor descoperi feedback-ul si dintr-o alta perspectiva, nu din perspectiva clasicului feedback sandwich. Vor intelege elementele feedbackului, blocajele care apar in acest proces, propriile dificultati si de unde vin ele si vor pune in practica cele invatate in cat mai multe exercitii practice.

 

OBIECTIVELE TRAINING-ULUI

Obiective specifice:

  • Dobandirea abilitatilor necesare pentru a oferi, cere si primi feedback.
  • Identificarea modului in care emotiile personale influenteaza oferirea feedback-ului.
  • Ascultarea activa a feedback-ului.
  • Asumarea propriilor emotii in oferirea si primirea de feedback.
  • Identificare momentului oportun pentru oferirea de feedback.
  • Crearea unui mediu in organizatie care sa faciliteze oferirea si primirea de feedback.
  • Verificarea informatiilor oferite prin intermediul feedback-ului si eliminarea presupunerilor.

 

Topicurile cursului:

  • Tehnici de formulare si structurare a feedback-ului.
  • Elemente de constientizare a stilului personal de comunicare.
  • Instrumente pentru imbunatatirea si adaptarea modului in care oferim feedback in functie de diferite situatii.
  • Rolul emotiilor in oferirea de feedback- ce ne blocheaza cand primim dar si cand oferim feedback.

 

PREZENTARE TRAINER

Oana a absolvit Facultatea de Psihologie şi a urmat un Master de Psihologie Organizaţională, în prezent fiind Trainer Autorizat ANC şi Specialist Resurse Umane.
Pasionată de lucrul cu oamenii, între timp a început şi o formare în domeniul Psihoterapiei Integrative.
Şi-a început cariera de trainer în programe de teambuilding, dar şi prin susţinerea de cursuri în domeniul Resurselor Umane, domeniu în care activează din anul 2011. În cadrul firmei Step Up gestionează proiecte variate: de recrutare şi selecţie, teambuildinguri şi traininguri pe soft skills.

Pe lângă programele de teambuilding, susţine şi cursuri precum Time for feedback, Resursele umane la îndemâna tuturor, dar şi workshopuri pe tema intercunoaşterii şi muncii în echipă.
De asemenea, Oana este Project Managerul evenimentului Speak Up, un eveniment destinat dezvoltării profesionale şi personale la care participă persoane din domeniul HR, manageri şi antreprenori.

Oana este un trainer pasionat de oameni, empatic şi deschis să înveţe experienţe noi de la oamenii cu care interacţionează.

Printre companiile cu care a lucrat se numără Hella, Continental, Visma, SoftNet Consulting, Bosch Communication Center, Frigoglass, Smart Value Services, Infobest, Huf Romania, DS Smith Packaging, Hamilton şi mulţi alţii.