M

Hire and Coach

Clients

Oferim suport în recrutarea de specialiști pe diferite domenii și integrarea lor în cadrul companiilor în primele luni (3-6 luni) de la angajare.

De ce acest serviciu?

  • pentru că simpla angajare a persoanei cele mai potrivite din cadrul unui proces de recrutare nu asigură și performanța ei la noul loc de munca. Chiar dacă persoana are experiența și abilitățiile necesare pentru post este nevoie si de creearea contextului în care aceasta să înțeleagă cultura noului angajator și să se adapteze la cerințele acestuia.
  • pentru că primele luni la un nou loc de muncă sunt încărcate de emoție, necunoscut și teama de a nu greși din partea angajatului. Totodata, managerul responsabil poate să nu dispună de timpul și resursele necesare integrării noului angajat.
  • pentru că fiecare din noi avem nevoie de coaching  în diferite momente la locul de muncă, cu atat mai mult cu cât este un nou loc de muncă, cu așteptări și reguli noi.
  • pentru că diferențele de așteptări de amble părți pot influența în mod clar colaborarea, iar gestionarea lor încă din faza de început contribuie la o mai  bună funcționare a departamentului și companiei.
  • angajații sunt mai deschiși în fața unui consultant extern.

Acest serviciu se adresează persoanelor juridice care:

  • sunt interesate nu doar de recrutarea persoanei potrivite ci și de asigurarea integrării acesteia în noua organizație.
  • doresc o părere obiectivă și orientată spre soluție în ceea ce privește integrarea noului angajat.
  • doresc să preîntâmpine eventualele probleme cauzate de o comunicare ineficientă.

 Serviciul presupune:

  • derularea procesului de recrutare pentru postul solicitat.
  • suport în procesul de recrutare pentru angajator.
  • stabilirea unui timp de 3 sau 6 luni în care Step Up va oferi suport și coaching în ceea ce privește noul angajat.
  • stabilirea de 5 sedințe de coaching: sesiuni de coaching cu noul angajat, managerul direct și/sau membrii echipei din care face parte angajatul.
  • sesiunile de coaching vor răspunde nevoilor angajatului și angajatorului: de exemplu: stabilirea de obiective, gestionarea unor situații tensionate, probleme de comunicare, stres, etc.